en liten catch up

01:27:00 - 2017-08-30 / 0 kommentarer
hej på er !
hoppas ni alla mår bra och har haft en trevlig sommar . jag tänkte ta tag i det här nu, blogga lite när jag vill och lägga upp spännande inlägg när jag har tid. mina största fokus, som ni nog har märkt är att laga mat och att resa. det är det jag tycker om. så recept kommer jag dela med mig av, matupplevelser och resor. lite vardag kanske, listor och sånt där personligt. 
sommarens resor har bestått av :  japan,  amsterdam  och  köpenhamn, samt bali vid början av året
 
men nu taggar vi höst och jag går gärna tillbaka till arbetslivet nu, tillbaka till struktur och rutiner. det trivs jag med. i höst ska jag satsa på att börja träna, boxning närmare bestämt, jobba mycket och spara mycket pengar. nu är det allvar här. sommaren har varit alldeles för bra. 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: