until now

17:57:00 - 2016-08-04 / 0 kommentarer
 
Vad har hänt tills nu?

Jag heter fortfarande Emma Flygare

Jag tycker fortfarande om att fotografera, mest mat… Äger ingen fin systemkamera längre

Pengarna går till dyrare kläder och restaurangbesök, vilket ni kommer läsa mycket om framöver

 

Drömmarna är fortfarande detsamma, att resa världen över och samtidigt vara rik, hur det nu ska gå ihop

Vad gör jag då? Jag jobbar som köksansvarig på Vapiano i Mall Of Scandinavia. Trivs väldigt bra och snart byter jag Vapianorestaurang också.

 

Detta år har jag rest mycket, men vill resa mer.. Maldiverna, Tyskland och New York har besökts. Nice och Amsterdam står på tur, förhoppningsvis fler länder i höst/ vinter.

 

Bloggen kommer bestå av tips på alla möjliga matställen i Stockholm då det varit ett stort intresse för mig det senaste åren, where to go and not to go..

 

Nu kör vi.


Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: