inspirationsbok

23:16:11 - 2015-01-05 / 0 kommentarer
 
Just nu längtar jag efter våren och januarilönen. Jag inspireras också av kläder och vill klä mig snyggt, särskilt i vår då det är bästa årstiden för att se snyggare än snyggast ut, både klädmässigt, personlighet, ja, allt. För att våren är bäst.
 
Idag har jag spenderat galet efter jobbet, började åtta på morgonen idag och slutade lite efter halv sex på kvällen. Älskar min arbetsplats, men älskar inte när det är stressigt och en är hungrig, svettig och stått och lagat mat i flera timmar i sträck, då tappar jag tålamodet. Så jag unnade mig lite höhö med två nya mattor, linnepåslakan och en mys-filt från H&M HOME. Sjukt nöjd med allting så nu känner jag inspiriationen flöda och under mina två lediga dagar nu ska jag storrensa mitt rum och rensa garderoben. Vi får se hur det går...

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: