en liten lista

00:13:21 - 2015-01-27 / 1 kommentarer
Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag har så bra tur när jag ska hitta parkering på söder
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov som en stock
Vad gjorde du för 15 min sedan? Gjorde min middag
Det sista du sa högt? Skällde ut mamma för att hon hade glömt lägga mina sängkläder i torktumlaren, he-he
Det senaste någon sa till dig: Morsan som förklarade sig
Vad har du druckit idag?Vatten, kaffe, juice
Vad var det senaste du åt? Äter just nu, broccoli och glasnudlar, nom!
Vad var det senaste du köpte? Ehehehe, shoppade faktiskt idag, köpte en blus och ett par byxor
Vad är det för färg på din ytterdörr? Bajsbrun
Vad är det för väder hos dig nu? Regnigt, slaskigt, ruggigt och kallt. Usch.
Godaste glassmaken? Coffeeee, såklart.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja.. När ska det hända för mig isåfall?
Sover du tungt? Japp.
 
 

Drömmer du mardrömmar? Nej
Trivs du med ditt jobb? Trivs jättebra, älskar mitt jobb men såklart kan man hata det också ibland..
Favoritklädsel? Lösa pants med t-shirt eller stickat och lång kappa.
Favoritlåt just nu? Iris med The Goo Goo Dolls
Vad ser du om du tittar till höger? Mitt fönster
Vad gör dig glad just nu? After work på onsdag, haha.
Vad ska du göra härnäst? Gå ner till tvättstugan och se om sängkläderna är torra, vill ju inte sova utan
Höger el vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? Neutral, typ.
Favoritgodis? Riesen
Kläder just nu? Mjukisbyxor och pajama
 
 
 
 

Sommarplaner? Inga än så länge. Jobb, antar jag och fylla 20 barre.
Hur många kuddar sover du med? Cuatro
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska, utan tvekan. Hatar mornar.
Vad är viktigast för dig? Tjäna pengar
Är du kittlig? Yes
Snarkar du? Beror på vem du frågar, jag säger nej.
Stjärntecken? Kräfta
Stökigt el välstädat? Välstädat
Vad längtar du mest efter just nu? Våren och varmare väder. Längtar till vacay till SANTORINI!
Diman Dilir

så härliga bilder!

2015-01-28 / 19:47:34
url: http://nattstad.se/dimand

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: