jobb & food truck

15:58:42 - 2014-09-02 / 0 kommentarer
 
Förra veckan och den här veckan har bestått av jobb och består av jobb. Jag jobbar just nu med att tömma min mormors lägenhet, städa och sälja saker. Igår hyrde vi en lastbil som vi fyllde med bara skräp, det tog hela dagen som avslutades med att slänga all skit på soptippen. Hann även med en arbetsintervju också på Phil's Burger, hoppas verkligen att få börja där, det verkar najs.
 
Hur som helst, idag åt jag och min kollega, haha vad vuxet det låter, lunch från en så kallad food truck. Det serverades hemgjord korv med diverse tillbehör. Det var hur gott som helst och satt som en smäck i magen. Jag tog en bondkorv med potatis och tryffelmayo, så göött. Efter lunchen blev det lite mer än en timmes jobb innan det inte fanns något mer att göra. Vi hööörs.
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: