valdag

20:43:32 - 2014-05-25 / 0 kommentarer
 
 
Söndag och ingen söndagsångest alls, så skönt. Plugget är ju i princip klart, vilket innebär att vi inte behöver dyka upp på de återstående lektionerna som är kvar. Nu kan jag sova ut på vardagar, haha. Idag har jag röstat till europaparlamentet för första gången i mitt liv, vuxenpoäng där. Efter jag och mamma hade varit och röstat så köpte vi oss varsin glass påvägen hem, riktiga sommarkänslor där! Efter det var det bara att förbereda sig inför dagens fotbollsmatch i denna hetta. Matchen gick bra, vi spelade 2-2, egentligen skulle vi ha vunnit, hehe.
 
Denna vecka blir lugn och bra, ledig typ hela veckan plus långhelg väntar. Jag ska på studentskiva, försöka leta lite jobb och fotografera en tjej som jag ska samarbeta med lite, spännande. Ha det så bra så länge!
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: