dagen i fotografier ( och text )

19:42:00 - 2014-05-21 / 0 kommentarer

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Och ännu en lyckad dag har varit. Hade en lektion på eftermiddagen i skolan och innan den satt jag, Emma och Felicia på espresso house och skrev på en halvt skev religionsuppgift där vi ska svara på frågor som ''vad är meningen med livet?'', ''hur blir jag lycklig?'' och ''vad är en människa?'', ganska så kul ändå, men får panik haha. Efter vår enda lektion gick jag runt lite i stan och tittade på kläder, ville helst köpa ett par byxor eller shorts, men hittade ingenting som kändes bra, provade en massa kläder, men inget satt bra tyvärr. Så efter det blev jag hungrig och smått sugen på mc donalds så jag gick dit, tog med mig mat och satte mig vid vattnet och bara chillade, lät tankarna springa iväg medans solen värmde och staden var i full gång. Nu är jag hemma och har fönstret på vid gavel, ska skriva en fotohistoriauppgift. Denna vecka är sista veckan med inlämningar, så sköööönt.

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: