me as stan smith

22:44:34 - 2014-03-21 / 1 kommentarer
 
Jag är alltså det nya ansiktet på de ursnygga adidas skorna stan smith. Haha näädå, you wish. Idag i stan fick vi våra bilder fotade och utskrivna av adidas som Stan Smith loggan, är också med och tävlar om ett par Stan Smith sneakers med sitt eget ansikte på!! Asså jag vill vinna!! Vinnaren presenteras den 1 april, så håll tummarna för moí.
ja då var det fredag igen då, har nyss kollat på Let's Dance, vilken skam att Kenza var nästsist, fyfan asså, haha. också ätit mig helt full på baan thai, ortens bästa thaimat, de känner igen oss där nu haha, vi beställer samma sak varje gång också. hehe...
 
funderar lite på att byta bloggportal, känner för ett byte faktiskt, men vet inte vilken bloggportal. Devote känns mest jag, men for.me och nattstad verkar också intressant, men det känns inte riktigt som min stil och brudarna som hänger där är inte riktigt min stil, så ja, jag venne. vad tycker ni? ni hänger väl med om jag byter bloggportal? i hope so :D
selmishiz

fina bilder!

2014-03-24 / 12:42:11
url: http://selmishiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: