fredag och helg

18:05:54 - 2014-03-14 / 0 kommentarer
 
Äntligen fredag idag, dessa två veckor har gått sjukt fort, tycker jag. Vi har just nu projekt i skolan, då bryter vi av från vårt vanliga schema och jobbar med ett projekt i tre veckor. vårt projekt är våran slututställning som vi ska ha i början på maj. jag går ju fotolinje så vi ska visa våra verk i form av utställning så det är massor som fixas, sponsorer, tryck, affischer osv. denna vecka har varit superbra, fint väder med massor med sol, skolan har varit hur chill som helst (nästa vecka blir ännu lugnare), jag har shoppat en massor, hehehe. kan visa er allt i ett inlägg.
ikväll är det let's dance som jag självklart ska se på, det är så himla roligt och jag älskar david hellenius haha, förhoppningsvis blir det någon god middag, halloumiost... mmm..
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: