du gör mig glad och galen

22:46:51 - 2014-03-17 / 1 kommentarer
Untitled #7
 
Untitled #7 by emma-flygare featuring a long jacket
 
Mycket av min tid går åt till att drömma mig bort och inspireras av våren och vårens alla grymt snygga kläder. Senaste veckan har jag uppdaterat min garderob, lite lagom kraftigt sådär, hehe. Köpt en lång kofta (den på bilden), jeans, en väska och en topp. Jag älskar nya kläder och nya saker gör mig verkligen lycklig. Orkar inte hålla på att oroa mig för pengar och jobb, jag lever i nuet och jag vill vara glad och lyckligt just nu, därför gör jag saker som tillfredsställer mig. punkt.
längtar verkligen tills jag kan gå klädd i mina nya outfits, gillar stilen jag kommer ha med enkla och stilrena kläder, som jag matchar med mina dyrbaraste diamanter, mina väskor. den nya väskan jag köpte är en investering i sig, liten, svart läderväska som kommer användas flitigt. våren kom nu!!
 
Thursday

Har velat ha väskan på bilden sååååå länge!!! Älskar verkligen MK <3

2014-03-18 / 02:11:21
url: http://thursdaygal.com

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: