dreams are my saviors

23:35:29 - 2014-03-21 / 0 kommentarer
 
här är jag i mina nya favoritkläder, byxorna köptes idag inne på monki. och jag älskar dem, såklart! De är höga i midjan, stora, perfekta i längden, vida och supersköna. me gustaaaa. kul att prova något nytt också då jag aldrig ägt den här typen av byxa förr, har alltid kört på jeans. den svarta koftan är också ny, köpt förra fredagen också inne på monki, det är mer som en tunn kappa, lite kavajliknande (bloggade om den tidigare) med stora fickor. älskar även den väldigt mycket.
idag var det lite som julafton, skolan var skitbra, köpte snyggbrallor, hämtade två paket på posten (ett par nya svarta jeans och en hårprodukt), åt god mat och livet är bara allmänt bra. mina stora inspirationer just nu är kläder i mängder, min vill-ha lista och james blunts senaste album, älskar alla låtarna.
 
förresten, jag har ju frågestund, don't forget! bara att ösa på med frågor, ni kan ställa dem i detta inlägg så svarar jag när jag fått in ett gäng. ha en bra weekend!

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: