en paus

15:51:54 - 2014-06-24 / 0 kommentarer



Sitter och tar en liten paus med vatten och en islatte. Islatte och kaffeglass är det enda jag gillar som har med kaffe att göra, varmt kaffe är urk, tyvärr. Är på stan och rekar lite. Jag behövde komma ut efter att ha legat hela helgen och gårdagen med dödsförkylning och tonvis av snoriga snytpapper. Har tittat på träningskläder och lite vanliga kläder. Nu ska jag till den stora Akademibokhandeln och spana in lite böcker. Mötte upp en person tidigare för ett ärende (haha?) så nu har jag lite cashflooow, men borde egentligen spara. Aja, vi får se om något köps. Egentligen behöver jag ju inget men ett klädesplagg skadar ju inte för hjärtat, själen och garderoben. Nej nu ska jag dricka upp och gå vidare. Hoppas ni har en fin dag! 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: