always in my head

22:37:03 - 2014-06-03 / 0 kommentarer
mini-jag
 

Sitter i rummet och lyssnar på sköna coldplay medan jag målar naglarna ljusblåa, inför studenten. Om två dagar smäller det. Helt j*vla sjukt vad tiden har gått fort, det är läskigt, allvarligt. Gymnasiet är slut, skolan är slut och nu är jag vuxen, vad hände? Det är S J U K T. Imorgon lämnar vi in böcker, datorer och tömmer våra skåp. På kvällen är det avslutningsmiddag med alla treor och lärare, det är så overkligt. Det känns mer konstigt också när jag inte varit i skolan på 12 dagar pga att alla inlämningar är klara och betygen har blivit satta. En har liksom inte hunnit ta farväl till skolan och vistas i lokalerna en sista gång. DETTA ÄR SJUUUUKT: JAG TAR STUDENTEN!!
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: