wanties

21:47:10 - 2014-01-13 / 0 kommentarer
Untitled #6
 
Untitled #6 by emma-flygare featuring H&M
 
I skrivandes strund känner jag mig bara allmänt motiverad och inspirerad just nu. Skolan är igång (tyvärr) och träningen är igång och rutinerna har börjat sätta sig i benmärgen. Jag är sugen på ett par nya träningstights, några som är lite mer än bara svarta, lite coola sådär. Jag gillar dessa ovan, de är från H&M och kostar ett rimligt pris som är milt mot min fattiga studentplånbok. Mitt största i-landsproblem just nu är att hitta ett par fotbollsskor för också ett bra pris, alla fotbollsskor är så jäklans dyra nuförtiden och utbuden hos affärerna är snåla tycker jag. Aja, är glad över en sak att plugget känns inte så himlans påfrestande än, man får bara vara lugn och inte haka upp sig på något. Varför jag skrev det där är för att jag känner att jag precis kommit igång med en svenskauppgift som har varit svår att förstå och börja på.

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: