the weekend

23:59:54 - 2014-01-12 / 0 kommentarer
 
 
 
lite bilder från helgen // 1. lilla jag gör ''duck face'', enda gången det var gulligt // 2. Det var snöigt på landet // 3. God söndagsfrukost: mammas pannkakor med sirap och bacon = bästa kombon som finns, typ // 4. En liten sötnöt // 5. Sötnöten som älskar att ligga i våra sängar // 6. Solen skymtar där borta, det var finare i verkligheten
 
Den här helgen har gått väldigt fort underligt nog, tycker jag. Även fast jag hade en långhelg (var ledig i fredags) så märktes det inte, verkligen inte. Just nu sitter jag i min sköna säng som är min största kärlek i livet och tittar på fjärde säsongen av grey's anatomy, det kan vara så underhållande ibland. Jag borde gå och sova nu med tanke på att jag börjar halv nio med matte imorgon, måste vara i toppskick inför det! Tidigare ikväll hade jag fotbollsträning i snöstorm och motvind, fysatan vad kallt det var men man blev varm och svettig trots kylan och hårda vindar. Nu ska jag bara se klart på avsnittet (yeah right, kommer se säkert ytterligare ett) innan jag ska sova. Natti!

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: