day cream

20:17:00 - 2014-01-06 / 0 kommentarer
 
ANSIKTSKRÄM // & OTHER STORIES
 
Tips! Denna ansiktskräm tycker jag jättemycket om, köpte den på & other stories när jag var i Barcelona. Tuben är dock liten på 50 ml och kostar 170 kr. Ett ganska saftigt pris om du är ungdom och inte har ett jobb, men jag tycker den är värd det. Själv har jag blandhy och den här krämen gör mina torra partier mjuka och lena. Krämen är också väldigt dryg så du behöver bara en liten klick, vilket är jättebra så vi får se hur länge den håller. & other stories har krämer för andra hudtyper så kolla in det! Krämerna är också parabenfria vilket är en bra sak vad jag har förstått.
 
Gillar ni tips och sånt? Kom gärna med förslag om vad ni vill jag ska tipsa om, det är bara roligt!

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: