tuesday -

18:13:00 - 2014-02-18 / 0 kommentarer
 
ja här ser ni mig ha superduperroligt på mattelektionen igår, måndagmorgon. klädd i min nyblivna rosa kärlek till stickad tröja. sista veckan i skolan nu innan sportlovet börjar, finally!!
det jobbigaste i skolan är över, tack och lov så det behöver jag inte tänka på längre. det tar så mycket mentalt att man blir helt knäpp i skallen. plugget är under kontroll och jag ligger i mer än fas. just nu ligger jag i min bästa säng och kommer aldrig komma upp härifrån.
Om cirka 40 min måste jag upp och börja byta om till fysträningen, hur det ska gå? ögonlocken kommer kännas tunga efter jag lagt ifrån mig datorn och ska vila, så kommer antagligen inte komma upp. fäller en tår innan jag går upp, för jag vill sooooova. tur att vi börjar tolv imorgon, sovmorgnar (hjärta)
 
jajajaja, mycket skitsnack nu. ha en bra kväll!
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: