number one wish-list

20:26:00 - 2014-02-20 / 0 kommentarer
just nu är jeans det jag behöver, ingen rolig utgift precis, men det behövs. mina svarta jeans som jag använder varje dag börjar få tjockishål, eller det har redan bildats tjockishål. på insidan låren börjar det skavas och det blir liksom slitna hål, om ni förstår vad jag menar.
så ett par blåa jeans behöver jag nu till våren, annars överlever jag inte, typ. jag söker ett par jeans i en perfekt blå färg, helst mellanblåa. dock är de mörkblåa jeansen från ginatricot väldigt snygga och det känns fräscht till ljusa tröjor. annars är jag intresserad av jeansen i mitten, ett par jeansleggings från levis som ser väldigt sköna ut, men dessa är dyrare så frågan är om det är värt det.
en grej som är skit tycker jag är att gina tricots ljusa jeans finns bara i slitning, jag vill inte ha hål i jeansen. det är just den modellen jag vill ha, kristen zip jeans, samma modell i dem mörka. kan det inte komma ut samma modell fast utan hål, please....

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: