jag har syndat

22:22:07 - 2014-02-05 / 0 kommentarer
sitter just nu med min nya rosa, stickade tröja och nytvättat hår. älskar den känslan och looken med perfekt hår, inge smink utan bara lite läppbalsam på läpparna så de blir naturligt rosa och fluffiga, haha lol. ja ni läste rätt, min NYA tröja. jag hittade den inne på zara, den jag bloggade om nyss (!!!), det fanns bara några få kvar och alla i samma storlek, min storlek så Gud ville antagligen att jag skulle ha den. den är så perfekt som den ser ut, jag älskar färgen, påminner mig om jordgubbsglass. längtar till våren nu så jag kan gå loss på tröjan, men kommer antagligen använda den innan solen värmer.
på kvällen, samma dag som jag köpte tröjan så hjälpte gud mig också. jag surfade runt för att leta efter bra priser på ett par skor jag har gått och suktat efter. gissa om jag hittar skorna på riktigt bra rabatterat pris? hittade i min storlek och kunde tydligen ha dem från barnavdelningen, vilket kostade hälften så mycket som ''vuxenskorna''. jag råkade beställa dessa, och nu är dem påväg hem till moi, förhoppningsvis har jag dem i famnen imorgon. wooopi.
och på toppen av allt detta så har jag lite smått panik över pengar just nu, hehe, paniken brukar ändå alltid vara en liten stund och sen när man sovit så känns det alltid bättre och det verkar inte vara lika mycket panik längre. jag går som sagt i trean, och detta kommer bli en dyr termin. måste betala skorna nu när jag får fakturan, träningslägret måste betalas och jag har inge jobb. jag var ju på coopintervjun igår, det gick bra men nu måste jag göra ett slags test, så jag måste få en viss poäng för att klara det och få anställning så det känns väl lite sisådär, men aja, jag hoppas testet går bra iallafall.
mycket babbel, men jag ville berätta lite och skriva av mig lite. godnatt. nu ska jag stressplugga till ett skitprov vi ska ha imorgon.

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: