sunday funday

20:10:00 - 2014-08-03 / 0 kommentarer
 
Nu är jag på svensk mark igen. Landade 23.35 igårkväll och var hemma innan klockan ett på natten, dock tog det ett tag att somna eftersom jag var tvungen att äta något (hade inte ätit middag pga allt sög på flygplatsen i greece) och packa upp lite smått, sen var jag bara tvungen att se ett avsnitt av orange is the new black. Inte fått så mycket sömn heller för den delen, vaknade av ovädret och åskan imorse också och sedan vaknade jag vid nio/ tio eller nåt och kunde inte somna om.
 
Det blev en tripp till bromma blocks tillsammans med mamma och syrran för att köpa nya böcker, har läst mina fyra böcker nu som jag köpte på min födelsedag så behövde nya. Fick även med mig ett par snygga jeans och lite annat smått (underkläder och strumpor). Nu ska jag läsa ny bok och senare se på Divergent-filmen, som för övrigt är sjukt bra som bok, läste ut Insurgent på typ tre dagar på resan, tips!!
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: