SAN FRANCISCO I HÖST

13:54:24 - 2014-08-21 / 1 kommentarer
 
I höst åker jag till San Francisco!!! Ska bli så himla roligt och är så taggad, haha. Vi åker i slutet på oktober och hittade sjukt grymma flygbiljetter utan långa stopp så vi behöver inte övernatta i någon stad. Undrar om det finns någon där ute som har några San Francisco-tips? Områden, butiker, elektronikaffärer, shopping, restauranger, museum, parker, orter utanför, vill ha allt! Har redan lite koll på saker jag vill titta på och besöka, men hemliga smultronställen är inte helt fel att hitta. Det här senaste året från november förra året kommer vara min på-resande-fot år, var ju i Barcelona innan julen, turkiet i påsk med laget, grekland i somras och nu USA :)
 
Just nu håller jag på att plugga körkortsteori och det går förvånansvärt bra, jag har liksom ett flyt och tycker det är helt okej. Jo, varför? För jag vill ha det här jävla körkortet haha, så då pluggar jag och är förberedd inför varje lektion så jag kan göra så bra som möjligt ifrån mig. Nästa lektion är imorgonbitti.
 
Kristin

Gud så kul! min faster bor i jersey, men de har en lägenhet i San Francisco. Det är verkligen den vackraste staden i USA! Ett litet tips är att läsa boken ''Ett annat San Francisco och norra Kalifornien'' av Daniel Svanberg innan du åker/under resans gång. Hoppas du får det toppen där borta och glöm inte att fotografera en massa!

Svar: Ja det ska bli superkul att se staden, tack för tipset! :)
Emma Flygare

2014-08-23 / 17:25:23

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: