idag

19:57:58 - 2014-08-16 / 2 kommentarer
 
Tog en cykeltur till Kista galleria för att genast åka och titta på de snygga byxorna jag skrev om förut. Ack så snygga de var, satt jättebra och så härliga ockå. Det resulterade i ett köp, och sedan i ett storköp för jag hittade grejer hela tiden och gick in och ut ur omklädningsrummen med jämna mellanrum. Det slutade med att jag spenderade över en timme i butiken för medans väntade jag på min syster, haha. Utöver brallorna fick jag även med mig hem en vit t-shirt och en kofta, som jag älskar.
 
Efter köpen på monki köpte vi fika, åt en varm laxbagel och drack islatte, vilket satt väldigt bra eftersom jag knappt hade ätit nånting under dagen och då var klockan cirka fem. Fick sedan skjuts hem av pappa och nu sitter jag här med min nya (mys)kofta och bara myyyyyser.
 
Tigerhonan

Vad härligt :)

2014-08-16 / 20:10:39
url: http://tigerhonan.blogg.se/
ɑ n n i k ɑ

Gott!

2014-08-16 / 22:01:13
url: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: