acne archive

18:02:37 - 2014-08-15 / 0 kommentarer
 
Idag besökte jag Acne Archive som ligger på Torsgatan 53 i Stockholm, där hittar du Acnekläder
från tidigare kollektioner för billigare pris, typ outletpris. Hur billigt det är beror på vem du frågar, men
jag handlar hellre där och hittar godbitar som verkligen känns värda pengarna istället
för att handla för deras vanliga priser, som jag då inte ens skulle göra. Jättenajs butik, personalen är trevlig och hjälper mer än gärna till, mycket finns på deras lager så allt hänger inte ute. Det var så jag hittade dagens fynd.
 
 
Fick med mig en perfekt svart t-shirt hem. Kalla mig tokig, fånig, vad som helst, men det är svårt att hitta
den perfekta t-shirten som verkligen sitter bra och inte får en att se större ut än vad man är. Denna
svarta som jag hittade sitter inte tajt, men heller inte oversize och urringningen är perfekt. Jag gillar
lite högre urringningar, inte ända upp till halsen, utan det ska sluta lite under
nyckelbenen och det gör denna. Mycket nöjd med mitt lilla köp.
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: