studentklänning är :@

22:44:42 - 2014-04-01 / 1 kommentarer
 
just nu är jag lite nere, pallar inte studenten och allt vad det innebär. jag vill ta studenten osv, men jag orkar inte med alla tankar kring det. typ som studentklänning och skit. varför ska man ha vitt på sig för? pallante, såklart vill jag se perfekt ut men det är inte så himla enkelt. jag vill ha en snygg klänning som är jag, men finns det några? nej, självklart inte. plus jag vill att den ska vara billig. en sak jag har lärt mig är att inte anstränga sig för mycket, köp ingen dyr klänning. gör det bara enkelt, då blir det som snyggast, iallafall för mig. nu har jag iallafall hittat en klänning som jag känner någorlunda hopp över vad gäller både pris och utseende. hittade faktiskt denna med broderier vid halsen på mangos hemsida, så denna ska jag spana in i butik snart.
den övre gillar jag också, men jag har inte rätta kroppen till den, den skulle vara skitfin på en nätt person som inte har något fett under sin hud, det har dock jag så jag skulle se ut som en uppstoppad korv. vill bara somna in och vakna på studentdagen, tiden innan är ingen höjdare. bara massa ångest över skolan och pengar....
 
MATILDA

fina :)

2014-04-04 / 11:41:35
url: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: