stressvecka

21:09:33 - 2014-04-09 / 0 kommentarer
hejhejhej på er.
det är mycket nu sista veckan innan påsklovet, men ack så skönt det ska bli med lov. äntligen! Just nu är det lite stressigt, håller på att fixa lunchlåda och ska rulla massor med chokladbollar som ska tas med till nationella prov i svenska imorgon. fyra timmar prov ska vi ha och vi får inte ens lunchrast, hur sjukt?! Så jag ska ta med mat och chokladbollar som ska hålla min energi på topp, ska bara vräka i mig det. Det är jag värd denna stressvecka och allmänt tunga vecka. Beställde förresten hem de svarta byxorna tidigare idag, gaaaaahhh vill ha de nu!! Velade mellan storlek S och M, för jag vettetusan vilken storlek eftersom det är olika hela tiden beroende på vad det är för byxa. Hoppas hoppas att S passar, de jag beställde. aja, pösspöss

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: