viernes!

20:10:30 - 2013-11-29 / 0 kommentarer
 
 
Hola a todos!
Jag upptäckte nyss att min minneskortläsare har gått sönder (blir så arg när saker går sönder, onödigt) så idag får ni tyvärr inga fina bilder, men två från mobilen får duga. Idag har jag och Felicia varit på vår praktikplats och visat bilderna som vi har tagit under veckan för våra ''chefer''. De gillade bilderna och vi fick också nya uppgifter som ska genomföras nästa vecka. Efter jobbet åt vi en billig lunch på mcdonalds, hehe ja... Sen efter det har vi åkt och turistat. Vi har sett Sagrada Familia, dock är det massor med bygg på kyrkan så man får inte till några bra bilder, alla grejer förstör och det blir inge snyggt.... Efter det åkte vi till Parc Güell, och vi förstod inte att man ska upp för en lååååååååång backe för att komma dit så det var bara att kötta, men det var värt mödan för där var det världens finaste utsikt.
 
Nu är jag hemma och har tvättat håret innan vi ska dra ut och äta en god middag på restaurang, förhoppningsvis. Sedan får vi se vart kvällen leder oss. I helgen ska vi åka till Montjuic och spana in några shoppinggallerior. Hasta luego!

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: