save the date

13:57:00 - 2013-11-21 / 1 kommentarer
 
Nu är det mycket pågång innan jag åker iväg. Just nu sitter jag i sängen med laptopen och pillar lite på min nya lilla resväska, som är någon form av lila och vinröd, hihi. Har lagt ner nytvättade kläder som ska med, bara för att testa lite och så. Jag är precis hemkommen från gymnasiemässan där jag representerade min skola, Kungstensgymnasiet, mitt pass var från klockan nio imorse till halv ett. Nu är jag hemma och ska plugga lite, fixa lite, ja ni vet sådant smått.
 
Här får ni en liten lista med vad som händer i livet och vad som hänt.
 
- Stå på gymnasiemässan, torsdag förmiddag
- Skriva ut viktiga papper inför resan
- Gå på bio och se Hungerspelen
- Gå på sista fotbollsträningen på tre veckor
- Packa, packa, packa
- Tvätta, tvätta, tvätta
- Äta massor med gott, bacon och kladdkaka, haha lol
 
För er som undrar, jag reser iväg söndag tidigt på morgonen, planet går 06.45, så det är upp på natten (morgonen) som gäller, jippie!
Rebecca&Mathias

Låter härligt! Ha en fortsatt fin Torsdag! :)

2013-11-21 / 14:04:55
url: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: