love it or hate it

13:09:00 - 2013-11-20 / 0 kommentarer
 
plus
+ Ordet produktiv. Älskar när man har varit produktiv i skolan och pluggat häcken av sig, fått massor med saker gjorda och när man kommer hem kan man göra något att äta för att sedan sitta och kolla på serier hela kvällen. Bästa känslan.
 
+ Att snart sticker jag från detta land och när jag kommer hem kommer det bara vara en vecka kvar till julafton.
 
+ När man känner sig bättre än alla andra.
 
+ Tumblr. Bästa stället om man vill drömma lite.
 
minus
- När min dator blir så himla varm på undersidan, vad är det som pågår? En brand inuti min dator? Gillar det absolut inte, känns som den ska explodera.
 
- Att man är så beroende av pengar. Att pengar kan förändra så mycket och att pengar är en faktor som spelar så stor roll. Varför ska allt kosta? Why God, why?
 
- Att jag inte är så smart som jag vill vara. Jag vill kunna vara nyanserad för det är det som krävs nuförtiden för att få högre betyg på de flesta uppgifterna, hatar det ordet, nyanserad. Vad menas med det liksom? GY11 in my ass.

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: