det är gött i barcelona

22:28:00 - 2013-11-26 / 3 kommentarer
 
 
Barcelona är en väldigt najs stad. Nu har tredje dagen gått och det mesta har gått bra än så länge. Imorgon är vår första spanskalektion. Jag är i gruppen som har lektion från 16.00 till 17.30 eftersom jag praktiserar innan. Jag och Felicia besökte våran praktikplats idag, vi träffade Mateo som berättade vad vi ska göra. Vi ska alltså gå runt i Barcelona och fotografera åt företaget. Varje fredag ska vi vara på kontoret och redigera bilder, om inte strosar vi runt i staden och fotograferar.
 
Idag har vi också upptäckt nya ställen. Vi har åkt buss på den långa gatan Diagonal till shoppinggallerian L'Illa, den var helt okej, inget speciellt sådära. Det som var någorlunda bra var att det fanns Primark, så Felicia shoppade loss där inne. Jag själv fick agera stöd och smakråd, hehe. Efter det tog vi en fika på Starbucks, drack min efterlängtade varma choklad med grädde, mums!
 
Däremot kan jag tipsa er om en annan galleria vi var på idag. Vi tog tunnelbanan till Torras i Bages, röda linjen. Gallerian heter La Maquinista och den var mycket bra. Vi råkade bara snubbla över den, egentligen ville jag till Hollister och förstod inte att Hollister var en affär i en galleria. Gallerian var mycket bra. Den var lugn, väldigt stor och hade massor med intressanta affärer, också klassiker som Zara, Mango, Berschka, Pull and Bear och Forever21. Den kan rekommenderas! Det var inge folk där, väldigt lite, så det uppskattades. Muy buena!
 
Nu blir det lite skönhetssömn så man orkar med den långa dagen imorgon. Buenas Noches!
 
Hemma Hos Felicia

vilka fina bilder!!: )

2013-11-26 / 22:58:45
url: http://feliciahblogg.webblogg.se/
Anonym

Åååh! Blir lite avis haha. Vi hade ju inte sånna bra shoppingställen.. Shoppa lite åt mig ;)))) och hör av dig när du kan!!

2013-11-27 / 08:55:48
emmalindmark

men åhh! både primark och forever 21! fan att jag inte visste det när jag var där.....!

2013-11-27 / 17:33:16

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: