anlänt i barcelona

13:03:37 - 2013-11-24 / 1 kommentarer
 
Nu har jag äntligen kommit fram till Barcelona och lägenheten jag ska bo i. Jag bor väldigt centralt så det är hur bra som helst. Jag bor i Arc De Triumf tillsammans med min värdmamma, Teresa och en annan student som också bor här, från frankrike. Resan gick bra hit, dock sov jag inte så mycket som jag hade hoppats på.
 
Min värd var den första som kom till mötesplatsen så vi gick tillsammans till lägenheten vilket var en liten bit. Min värdmamma pratade på och det var lite svårt att förstå, men det gick ändå bra. Här pratar man ju så fort och jag insåg att jag behöver öka ordförrådet för att förstå bättre. Nu har jag gjort mig hemmastadd och packat upp mina väskor. Klockan två ska vi äta lunch här hemma, (paella) och efter det tänkte jag, Nicolina och Felicia gå ut och kika omkring för senare klockan halv sju ska vi möta Manuel vid Katedralen.
 
Nu börjar detta äventyr!
 
ida. ♛ [fotografi och hästar]

åh så roligt! :D

2013-11-24 / 13:14:23
url: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: