to do nothing

18:48:00 - 2013-03-19 / 0 kommentarer
Foto: Jag med iPhone, det går om man vill
 

Några nya bilder från min instagram där mitt alias är emmaflygare, följ mig där är ni gölliga :)  Just nu håller jag på att göra, ja, vad gör jag? Ingenting. Jag sitter med min älskade laptop och lyssnar på coldplays mylo xlyto live album, som jag älskar otroligt mycket. Ingen musik är bättre. 
 
Idag gick jag på Liljevalchs vårutställning med pappsen efter skolan, efter det stanna vi upp och köpte wienerbröd, bääästa! Sedan åkte vi iväg till netonnet för att jag skulle köpa en ny leksak. En extern portabel hårddisk som jag just nu håller på att leka med. Rensar ut min dator på allt och behåller enbart dokument, musik och aktuella bilder. Egentligen behöver jag plugga, eller nej, egentligen behöver jag inte det. Vi har hur mycket tid på oss i skolan under projektet. Jag är bara så van vid att behöva plugga när jag sitter hemma och känner att man inte gör någonting. 
 
Bästa känslan är när man gör allt men ingenting. Bästa är att sitta vid sin älskade dator och saker blir gjorda, sitta vid skrivbordet i sitt rum med enbart skrivbordslampan på, musik som sipprar ur högtalarna och när datorskärmen lyser upp ens ansikte. Love. 
 
Juste! Jag har skaffat detta ask.fm, så från o med nu får ni fråga saker när ni vill där så svarar jag så fort jag kan. Fråga på, det är bara roligt. Här är länken: ask.fm/emmaflyer

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: