hall of fame

22:24:25 - 2013-06-29 / 1 kommentarer
 
Nu har jag äntligen sommarlov på riktigt!!! Yes, tre veckors sommarjobb är avklarat på ett ålderdomshem på Östermalm, så himla skönt. Inge mer mata gamlingar, hahah. Timrapporten är postad så jag hoppas lönen kommer så fort som möjligt. Just nu är jag på landet och chillar galet samt frossar i god mat, lol. Jag orkar ej tänka på vikten eller nåt, jag äter det jag gillar, that's it. Jag ser ut som jag ser ut och vem orkar träna ihjäl sig och äta supernyttigt, vem har den tiden?
 
Jaja, i torsdags såg jag The Script på grönan som var helt underbart, jag och Emma tog oss hem på Djurgårdsfärjan och såg solnedgången över Stockholm. Underbart. Nu ska jag läsa lite, ni får ha det göööörigt. Byyee
 
Dilan Dilir - things you remember

åhhh The Script ♥ ♥ ♥

2013-06-29 / 23:26:30
url: http://www.thingsyouremember.com

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: