indiska

22:31:43 - 2013-07-30 / 0 kommentarer
 
Idag har det varit så extremt tråkigt väder, regn hela dagen nästan så jag och mamma gjorde en liten utflykt till Örebro och hittade ett supernajs köpcentrum. Jag hittade jättefina saker, allt på rea, som jag är hur nöjd som helst med. Jag brukar inte handla på rea för jag aldrig hittar något som faller mig in i smaken, men idag gjorde jag det. Två klänningar och en strandtunika, måste visa nångång! 
 
Det var inte det som var huvudämnet i det här inlägget. På indiska hittade jag en suuuuuuuuperfin väska som jag blev helt kär i, men som jag dock tyckte var lite för dyr. Väskan ser ni ovan, den rosa föll mig mest i smaken, det är mer ''mina'' färger. Den var verkligen asfin med superfina broderier och detaljer. Nu sitter jag på indiskas hemsida och suktar efter den. Det kliar i fingrarna för jag vill bara klicka hem den nu med detsamma. 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: