someone like you

18:12:23 - 2013-01-19 / 1 kommentarer
 
Hej mina kära. Idag steg jag upp cirka kvart i sex, gjorde ordning frukost, packade och åkte iväg för att spela fotbollscup. Kom hem i eftermiddags. Cupen var rolig att spela den här helgen, det gick bra för oss men tyvärr räckte det inte för att komma vidare till slutspel. Annars har jag bara chillat galet, ätit lite rester, spelat mina favoritspel och kollat på gossip girl. Mötte även upp Emma för att hon var en ängel och köpte en tröja åt mig inne i stan. Älskar denna! Den är från H&M, hur mysig och enkel som helst och den är gjord av 100% bomull. Satsar på sånt nuförtiden, förstår ni.
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på hög musik och sjunga, samtidigt som jag målar naglarna. Senare blir det middag med några vänner. Hoppas ni har det bra.
Anna

Åh fin tröja!!

2013-01-20 / 01:03:14
url: http://gustavssonanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: