great things

13:43:05 - 2013-01-25 / 0 kommentarer
Foto: Emma Flygare, Irland 2012
 
heeeej allesammans. Idag är det fredag och det är en jävligt bra dag idag. För det första så sitter jag och bloggar istället för att skriva på en historiauppgift. Historia är inte precis mitt favoritämne och lite distraherad blir man när man sitter vid sin personliga dator också. Tur att detta är sista lektionen. Efter skolan kanske det blir lite spontanfika, var så himla längesen och jag är så sugen, sen ska jag köpa vantar och efter det blir det att åka hem för att packa lite och åka iväg till landet. Det blir en helg med plugg, övningskörning och en massa chillande.
 
Btw, bara för att snacka massa skit så satte jag och min klass nyss upp våra nya iMac datorer i skolans datorsal. Så himla naaaaajs, aldrig sett så många imacs samtidigt, haha. Men nu måste jag sätta igång med att skriva om vägen till kvinnans rösträtt. ZZzzzznnnaaark,  ha det gött.

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: