from finner

16:08:00 - 2013-01-13 / 0 kommentarer
Irland, citybild från Dublin och naturbild från västkusten
 
Hej mina vänner. Hoppas ni mår bra. Den här helgen har varit helt okej, inte den bästa, inte den sämsta. Idag har jag äntligen fått sova ut ordentligt, sov ända till tolv. Älskar att vakna sent! Igår spelade jag fotboll hela dagen, det gick väl lite sisådär, men äsch. Livet går inte precis under. Jag spelar ju fotboll för att det är roligt. Nu tänkte jag göra en stort kopp med varm choklad efter ett misslyckat försök till att plugga spanska. Till varm chokladen ska jag se på gossip girl. Snart kommer min fina och bästa hund hem, äntligen får jag pussa och klappa honom. Han har varit på landet med sin husse nästan hela den här veckan. Ikväll blir det ännu mer chillande och ska nog måla naglarna. Ni får ha en mysig söndag.

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: