falling slowly

21:18:22 - 2013-01-27 / 2 kommentarer
 
Helgen har varit lugn och skön, nu avslutar jag den med äpplefläder cider och hallonblåbärs smulpaj med vaniljsås, mängder med vaniljsås ska det vara. Så gött. Har precis skrivit ner mina idéer och några anteckningar till kommande photoshoot till en fotouppgift. Ska försöka plåta det i veckan. Tror det kommer bli superbra, kanske mina bästa studiobilder? We'll see. Nu ska jag måla naglar sen tänkte jag lägga mig i sängen. Antingen läser jag sista delen av fifty shades eller kollar på gossip girl.
 
Här kommer lite halvtråkiga bilder på min extremt goda hemgjorda varmchoklad med grädde och några skogsbilder från en promenad på landet igår.
S P R A L L I C E-fotografi och fint

Jättefina bilder!

2013-01-28 / 21:15:02
url: http://sprallice.blogg.se
Viktorija

Åh, det såg så gott ut emma!

2013-01-31 / 17:06:23
url: http://sunkissedlife.devote.se/

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: