belief ´

20:39:46 - 2013-01-04 / 0 kommentarer
Marilyn Monroe, en av världens vackraste kvinnor som levt, naturlig skönhet säger jag bara
 
Idag är det fredag. Jag har äntligen jobbat mina fem dagar på mitt jullovsjobb och tjänat ihop min lön. Skickade in timrapporten direkt efter jobbet så förhoppningsvis får jag pengarna ganska snart. Förövrigt är jag proppmätt efter att ha ätit en kebabtallrik med min syster, kollat på OTH och just nu spelar jag Hay day på iPaden, världens bästa spel haha. För er som inte vet har jag jobbat på en liten gård med getter, två hästar, några får, tuppar och höns samt kaniner. Där har det arbetats med djuren och gjort massor med stallsysslor. Varje dag har jag luktat sur gammal get när jag kommit hem, haha. Värt har det varit iallafall!
 
Nu ska jag äta lite vindruvor som är mitt godis, ser fram emot träningen imorgon förmiddag. Nu ska vi fota lite självporträtt på mig. Ni kanske får se resultatet ;)  ha en grym fredag!

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: