night is young

01:34:25 - 2013-02-03 / 0 kommentarer
 
Kvällen har varit trevlig med fina människor. En lugn middag med roligheter blev det. Nu sitter jag i sängen och läser min bok, sista boken i fifty shades serien. Vill läsa ut den innan jag börjar med den här ''Förr eller senare spricker jag'' som alla pratar om och säger att den ska vara hur bra som helst. Ska väl ta och sova också någongång. Imorgon är det söndag, då ska jag öva in ett engelskatal och chilla galet. Inga planer inplanerade, det är nog det skönaste, att bara ta det lugnt och ta saker som det kommer. Älskar det!
 
Godnatt
skriv gärna vad ni vill se eller läsa om i bloggen, kanske kan ordna upp något om ni kommer med förslag. Det skulle vara roligt. Noll inspiration har man på vintern, hate it..

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: