whoever said money can't buy happiness didn't know where to shop

22:32:13 - 2013-08-06 / 0 kommentarer
 
 
//  stickad tröja från h&m, blir perfekt till hösten under en skinnjacka, massa myyyys  /  rygg- och bandlös silikonbh från lindex, är denna bra??? Lite kul att känna på silikonen hahah  /  batiste torrshampoo / levis vintage shorts från urban outfitters, nya favoriten //
 
 
Sitter vid mitt skrivbord och bara myyyyyser, beundrar mina nya saker. Shortsen är jag verkligen, verkligen nöjd med eftersom förra året när jag tänkt köpa levis shorts var de så himla små runt mina tjocka lår, bara för de var färdig uppvikta och sen fastsydda med det, plus då när jag behövde gå upp en storlek blev de stora i midjan, men dessa är suuuupersköna, sitter inte tajt nånstans men de sitter ändå nära huden, älskaaaar.

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: