clothesclothesclothes

18:19:23 - 2013-08-01 / 1 kommentarer
svart klänning från indiska, 199 kr på rea ( den svarta horisontala strecket är ryggen, som dessutom är v-ringad )
 
klänning från gina tricot, 99 kr på rea
 
 
tunika från gina tricot, 49 kr på rea
 
 
köpte tre sycken linnen från Lindex, 3 betala för två, den svarta finns inte med på bild, ekologisk bomull
 
 
topp från Vila
 
En av mina nya favoriter, klänning från h&m
 
mörkturkos kjol från h&m, midjekjol och lätt a-formad
 
Lite kläder jag lyckats samla ihop under veckorna på landet när vi varit och shoppat. Är så himla nöjd med alla köp, det kunde inte bli bättre. Dessutom väntar jag på en ny bikini och en ny bandeau när jag kommer hem till stan igen. Sista veckan nu på landet och det kommer avslutas med en massa sol och bad i helgen då det ska bli stooooooora solar.
 
Akua

VERY CUTE

2013-08-02 / 07:54:22

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: