let your stories flow

10:10:29 - 2012-09-21 / 0 kommentarer
foto: emma flygare ( jag )
 
Man måste komma in i ett speciellt mode innan man ska blogga. Nu är jag i det modet. Vi har mediaproduktion och jag har inget att göra. Ska fota bilder i eftermiddag så ja, vettetusan vad jag ska hitta på de närmsta två timmarna. Bara sitta och chilla, kanske kolla på gossip girl.

Den här veckan har gått så sjukt fort. Det är redan fredag, liksoooooooooom. Den här helgen kommer typ bli en riktig ''kompis'' helg. Mycket sociala saker står på schemat samt en match på söndagkväll som jag taggar galet till. Ikväll blir det kalas med klasskompisar och många gottissaker. Annars ska jag försöka hålla mig så nyttig jag KAN den här helgen (delvis inte äta någon mat) eller.......
 
Ha en bra helg!

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: