everyone is born to be warriors. we protect ourselves, we protect each other. we fight for things that matters. And we love until the end of time.

19:59:00 - 2012-09-11 / 1 kommentarer

foto:  emma flygare  ( jag )
 
Studiedag igår. Pluggat som fan. Ätit kladdkaka med glass och hallon. Det var gött det. Nu är det mer plugg som gäller, engelska står på listan. Sen ska jag måla naglarna rosa. Titta på project runway. Denna veckan blir ytterliggare en vilodag från träningen. Ska krossa istället på matcherna som jag bara MÅSTE vara frisk till.
Sanna

Hej!
kika gärna in min blogg, där du får läsa om hur det är att som 19-åring, flytta ensam till Barcelona, och hur jag lever mitt liv här nu.
Puss och kram!

2012-09-12 / 09:37:37
url: http://jarske.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: