osynlig i mörkret

22:35:29 - 2012-10-12 / 1 kommentarer
 
 
hej alla fina människor.
sitter nu på ett lugnt och stillsamt SJ tåg mitt ute i den kolsvarta natten. Brukar ju vara kul att sitta vid fönstret men nu ser man ju ändå inget. Ska sitta och kolla igenom lite bilder från kvällens festligheter med laget. Det var en jättetrevlig lagavslutning och vi hade roligt som vanligt. Längtar tills jag kommer fram och får sova, ska sova lääänge imorgon.
 
Tänkte läsa ut min bok som jag håller på med nu i helgen också, jag läser 50 shades of grey, på svenska. Haha, om ni vill kan jag skriva en recension? Om ni tvekar om att läsa den eller inte. Den är...... annorlunda, ja. hoppas ni får en trevlig fredag!
Amanda

såå skönt med sovmorgon!

2012-10-13 / 00:04:56
url: http://aamands.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: