oktoberinspiration

22:25:00 - 2012-10-02 / 2 kommentarer


weheartit
 
Vi har gått in i oktober. Hösten har redan naglat sig in under huden och det kliar oerhört mycket. Största delen av hösten är så sjukt tråkig och vädret är bara att slänga i väggen. Vädret påverkar humöret och inställningen till mycket. Man orkar inte plugga lika mycket, fast det gör man aldrig, och det här året skulle jag ju verkligen satsa och ta tummen ur röven. Hur har det gått då? Inte som jag förväntat mig.
 
Just nu mår jag väldigt bra. Sitter med macbooken i knät, åh min älskade bebis. Har gjort lite nytt i rummet, ett litet ''working space'' eftersom snart säljer jag några av mina ägodelar och ska göra rum för nytt. Planerar att fixa en stor jävla killer fotovägg framför mitt working space. Kommer bli supppppppeeeerb perfekt. Bättre än erat skit. Vad ska man säga? Livet är bra och just nu älskar jag mitt rum. Det är så jag.
Emelie!

Hallå du kan ju inte bara ge upp nu så snart? tänk lite nu! För att plugga och ta tummen ur röven måste du ju göra det också inte bara skriva om att du inte gjort det än, det finns mycket tid kvar att göra det på! Varför denna inställning nu för?

2012-10-02 / 22:46:26
petra

du borde visa ditt rum? :)
gillar din blogg skarpt!

2012-10-03 / 21:29:53
url: http://petrakoistinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: