när oktober är i full gång

17:04:00 - 2012-10-14 / 0 kommentarer
 
 
 
Kom hem för två timmar sedan och skulle ut och fota på direkten. Vi har en uppgift i skolan, jag har bestämt att jag ska designa ett omslag för en LP skiva, digitalt. Så jag var ute med Emma och fotade, det kalla oktoberregnet forsade sedan ner över oss när vi nästan var klara så då var det bara att ta de sista bilderna och komma hem snabbt. Använde reflexskärmen som skydd, haha, den är bra att ha.
 
Nu är jag hemma, sitter i mitt mörka, mysiga rum medans där ute sker en annan värld. En tråkig, grå, höstvärld som jag inte är ett fan av. Älskar att vara inomhus när vädret är bara äckligt och pissigt. När jag kom hem gjorde jag varmchoklad, det är en killer varje gång. Gjorde en halv liter och hällde över det i våra stora vita lattekoppar. Loooove it. Nej, nu ska jag titta igenom bilderna. Har inte bestämt om jag ska visa de innan eller efter jag har lämnat in uppgiften?
 
Förresten, har nu läst ut 50 shades of grey så ni kanske får en het, sexig recension senare ikväll, vem vet ;)  ni får ha en bra söndagskväll iallafall! Min kommer bestå av bildredigering, plugg och the sims. hörs.

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: