ett stenkast ifrån

15:14:38 - 2012-10-12 / 0 kommentarer
 
 
 
Sitter i skolan och förbereder presenten till kvällens lagmiddag och avslutning. Ska äta på kinastället i kära spånga. Har varit här i övertid för att få till en bild, allt för laget alltså. Vi sitter och snackar lite skit, jag och klassisarna. Snart ska vi bege oss hem, då ska jag packa lite, byta om, vila och sen är det dags för avslutningen. Tar som sagt tåget på kvällen ut till the country side.

Har gjort en inspirationboard idag till min LP skiva omslag jag ska designa. Nu är det mycket i skolan, de två senaste veckorna kommer bli påfrestande och jobbiga. Längtar verkligen till höstlovet, vill soooova ut. Men nu ska vi snart lämna skolbyggnaden. Ha det bra.

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: