TELL YOUR STORY

00:05:33 - 2012-06-11 / 1 kommentarer
foto: jag

Här får ni se två bilder från mitt modereportage som jag har gjort i skolan. Fotade i studion, mitt tema var prickigt, i själva inlämningen så la jag in prickarna i redigeringen, men jag föredrar de utan. Skriv gärna vad ni tycker, det skulle vara toppen! Just nu ligger jag i sängen med datorn och surfar runt lite, taggar till skolavslutning imorgon och lyssnar på coldplay.

Ni får ha det så gött, btw, funtar på att ha en frågestund snart. Kanske finns någon filur där ute som undrar en massa,  frågestund kanske dyker upp senare! Natti
M I C A E L A S - En blogg om mig, mode, fotografi och annat kreativt!

Superfina bilder!

2012-06-11 / 12:43:38
url: http://lovliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: