PURPLE RAIN

00:18:32 - 2012-06-06 / 0 kommentarer

Jag har hittat den underbaraste stickad tröjan. Jag var i stan idag i flera timmar utan någon framgång. Var så sjukt taggad på att köpa nya kläder till mig själv, var inne på Weekday, Zara, Mango och Monki, men ingen gav mig en wow-factor. Bajs också. Så jag gick hem, tröståt lite (lol, kan man vara mer patetisk?) , åt god middag och gick ut och sprang. Alltså, ärligt, jag älskar den här tröjan, men det visade sig att den är SOLD OUT, man tackar. Du hittar en perfekt tröja, men den är sluuuuuuuuuuut.

Fick nyss ett ryck och gjorde om lite i rummet, städade, torkade, det behövdes. Ville börja se en film men nu är det för sent. Imorgon är det svenne-dagen och det ska inte firas på nåt speciellt sätt, varför liksom? Det som står på schemat är fotbollsmatch, äta en god frukost och komma in i nåt slags flyt inom pluggandet. Två inlämningar kvar, sen är jag F R I.

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: