i'm gonna love you like i've never been hurt before

22:36:36 - 2012-06-21 / 3 kommentarer
 
Midsommarafton är det imorgon. Det firas, eller firas och firas. Det tillbringas på ett litet fältområde i skogen. I ett rött hus med hage intill, pool, solstolar, grill och jordgubbar. I helgen ska det bakas och ätas en massa gott. Jordgubbar, cookie dough kakor (hembakta), massa god mat, cider osv. Fy vad tjock jag kommer bli.  Vi började kvällen här med köpt pizza, jag tog en tjock american pan pizza med mozzarella, så gissa om jag dog. Lite bara. 
 
Ni får ha en härlig helg! Så himla skönt med lite längre helg också efter den första veckan på sommarjobbet. Tiden har gått så sjukt fort, men ändå segt för jag har slutat halv fem varje dag. Kommer kännas fortare sen när jag slutar en timme tidigare. Skööööönt. 
Emma

Får du dricka alkohol för dina föräldrar?? Eller med dem eller vad man ska säga?

Svar: Nej verkligen inte, det här är en cider, knappt någon alkohol i.
Emma Flygare

2012-06-22 / 17:09:19
Diman Dilir

mm sugen på pizza nu!

2012-06-23 / 12:59:27
url: http://dimandilir.blogspot.com
amanda

Men åh vad gott med jordgubbar och nutella!!
Sen en fråga, vilken storlek har du på dina raybans?:) Har tänkt att köpa ett par men vet inte riktigt vilken storlek. Fett snygga är dom iaf!

Svar: jag har storlek 58 mm, :) tack!
Emma Flygare

2012-06-26 / 23:59:07
url: http://amnda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: